مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-13اجتماعي

زمان برگزاری «آزمون استعدادهای درخشان» تغییری نکرد


رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان از برگزاری با اشاره به برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در روز جمعه 27 تیرماه گفت: این آزمون با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی 9صبح روز جمعه برای ورودی پایه هفتم و در ساعت 14 همان روز برای پایه دهم برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه مهاجرانی افزود: در آزمون ورودی استعدادهای درخشان امسال 335هزار نفر شرکت کرده‌اند که از این تعداد 117 هزار و 575 نفر تکمیل ظرفیت پایه دهم و مابقی برای ورود به پایه هفتم شرکت خواهند کرد.

این آزمون با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی 9صبح روز جمعه برای ورودی پایه هفتم و در ساعت 14 همان روز برای پایه دهم برگزار خواهد شد.

وی درباره برگزاری آزمون استعدادهای درخشان باتوجه به تشدید شیوع کرونا در کشور گفت: سعی شده پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل رعایت شود لذا امیدواریم آزمون استعدادهای درخشان به خوبی برگزار شود.

مدارس استعدادهای درخشان تنها از راه آزمون دانش آموز می گیرند لذا بدون برگزاری آزمون در پایه هفتم و دهم آسیب جدی این مدارس می بینند.

وی ادامه داد: پراکندگی شرکت کنندگان این آزمون در کشور زیاد است لذا تعداد دانش آموزان در هر حوزه زیاد نیست و تعداد حوزه‌ها افزایش داشته است به شکلی که در هرکلاس به همراه مراقب از 33 دانش آموز به 15 و حتی 12 دانش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری «آزمون استعدادهای درخشان» تغییری نکرد

زمان برگزاری «آزمون استعدادهای درخشان» تغییری نکرد