مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-13اقتصادي

42 پروژه بزرگ در بخش آب و برق طی امسال در کشور افتتاح شده است


مجموعا 42 پروژه بزرگ مرتبط با آب و برق با سرمایه گذاری 14 هزار میلیارد تومان طی سال 99 در کشور به بهره برداری رسیده است.

- ایسنا/تهران وزیر نیرو گفت: مجموعا 42 پروژه بزرگ مرتبط با آب و برق با سرمایه گذاری 14 هزار میلیارد تومان طی سال 99 در کشور به بهره برداری رسیده است.

رضا اردکانیان پیش از ظهر دوشنبه 23 تیرماه در حاشیه آیین بهره برداری از طرح آب رسانی به شهرستان پیشوا از تصفیه خانه هفتم آب تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در یازدهمین هفته از پویش هر هفته الف.

ب.

ایران خط آبرسانی از سد ماملو به شهرستان پیشوا برای تأمین آب شرب و بهداشت مردم افتتاح شد و نیز عملیات اجرایی دو واحد هفت و هشت تصفیه خانه بزرگ جنوب تهران با سرمایه گذاری حدود 640 میلیارد تومان از منابع داخلی وزارت نیرو آغاز شد.

وی گفت: افتتاح یک مخزن 20 هزار متر مکعبی در محمودآباد پاکدشت نیز از پروژه های امروز است.

وزیر نیرو اضافه کرد: در این هفته در استان هرمزگان طرح های مهم آب و برق شامل آب شیرین کن بندرعباس و طرح بزرگ آبرسانی به شهرستان بشاگرد و احداث نیروگاه حرارتی در قشم از جمله طرح های پویش خواهد بود که افتتاح خواهد شد و مجموعاً 42 پروژه بزرگ در سال 99 با سرمایه گذاری 14 هزار میلیارد تومان تاکنون افتتاح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 پروژه بزرگ در بخش آب و برق طی امسال در کشور افتتاح شده است

42 پروژه بزرگ در بخش آب و برق طی امسال در کشور افتتاح شده است