مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-13اقتصادي

ادامه قیمت های نجومی در بازار میوه/ هیچ کسی تقصیر را گردن نمی گیرد


در روزهای آغازین تابستان قیمت بسیاری از کالاهای اساسی مردم به خصوص میوه ها و سیفی جات با شیب تند گرانی رو به رو شده در این میان از خریدار گرفته تا خرده فروش و اتحادیه میوه و تره بار اشکال را در ضعف نظارتی و عدم کنترل بازار می بینند اما کسی این ضعف را به گردن نمی گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، ویروس منحوس کرونا در کنار سایر مشکلات اقتصادی این روزها بر بازارها ضربه محکمی زده و قیمت های عجیب و غریب میوه ها در بازار میوه فروشان یکی از همین تبعات است؛ اتفاقی که دلال ها عامل اصلی این گرانی ها را تبعات شیوع ویروس کرونا معرفی می کنند.

در روزهای آغازین تابستان قیمت بسیاری از کالاهای اساسی مردم به خصوص میوه ها و سیفی جات با شیب تند گرانی رو به رو شد به نحوی که قیمت برخی از میوه ها در بازارهای استان اصفهان از جمله کاشان افزایش بالای 30 درصد را تجربه کرده اند.

  با گشت و گذاری در میادین میوه و تره بار و خرده فروشی های کاشان سیر صعودی قیمت ها در خلأ نظارتی و البته مدیریتی در توزیع به وضوح قابل مشاهده است.

یکی از شهروندان کاشانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان در خصوص گرانی میوه اظهار کرد: قیمت میوه ها بسیار بالا است، چگونه می توان گیلاس کیلویی 25 هزار تومان و سیب کیلویی 20 هزار تومن را برای خانواده تهیه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه قیمت های نجومی در بازار میوه/ هیچ کسی تقصیر را گردن نمی گیرد

ادامه قیمت های نجومی در بازار میوه/ هیچ کسی تقصیر را گردن نمی گیرد