مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-13اجتماعي

انسداد راه های فرعی منتهی به جنگل ابر


با دستور معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود، راه های فرعی و غیرضروری جنگل حفاظت شده ابر با هدف حفظ عرصه و پوشش گیاهی منطقه مسدود شد.

- ایسنا/سمنان با دستور معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود، راه های فرعی و غیرضروری جنگل حفاظت شده ابر با هدف حفظ عرصه و پوشش گیاهی منطقه مسدود شد.

نادر فخری 23 تیر ماه و در بازدید از جنگل ابر شاهرود، اظهار کرد: مسدود کردن مسیرهای غیرضروری در حفاظت از این جنگل ارزشمند، موثر است.

وی تاکید کرد: ورود خودروها خارج از مسیرهای گردشگری ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد قانونی صورت می گیرد.

فرماندار شاهرود از جنگل ابر به عنوان یک سرمایه ملی نام برد و تصریح کرد: حفاظت از این جنگل منحصر به فرد امری ضروری است و دستگاه های متولی باید همه توان خود را در حفاظت بهتر از آن به کار گیرند.

وی با بین اینکه جنگل ابر ظرفیت گردشگری بالایی دارد خاطرنشان کرد: جنگل هیرکانی ابر بعد از کویر لوت دومین اثر طبیعی ایران است که در فهرست آثار طبیعی جهانی قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- بر این اساس، چندین راه فرعی که توسط آفرودسواران و گردشگران ایجاد شده بود با حضور سرپرست منطقه حفاظت شده جنگل ابر، شورای اسلامی و دهیاری روستای هدف گردشگری ابر، نمایندگان اداره های میراث فرهنگی، منابع طبیعی و محیط زیست، شرکت گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد راه های فرعی منتهی به جنگل ابر

انسداد راه های فرعی منتهی به جنگل ابر