مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-13سياسي

شرکت ها با عضویت در پارک فناوری پردیس 20 سال معاف مالیاتی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، حسین صابری قائم مقام رییس پارک فناوری پردیس درباره مزایای حضور شرکت های دانش بنیان و فناور در این منطقه فناوری، - قائم مقام رییس پارک فناوری پردیس با اشاره به مزایای عضویت شرکت ها در این پارک گفت: شرکت ها به مدت 20 سال از معافیت مالیاتی برخوردار می شوند؛ چه دانش بنیان باشند چه نباشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، حسین صابری قائم مقام رییس پارک فناوری پردیس درباره مزایای حضور شرکت های دانش بنیان و فناور در این منطقه فناوری، گفت: در این مرحله، هم از شرکت های دانش بنیان و هم فناور دعوت به عمل آمده است.

این مدل پذیرش برای دومین بار قرار است انجام شود که نشان دهنده ظرفیت بالایی است که کشور برای رشد شرکت های فناور و دانش بنیان ایجاد کرده است.

وی گفت: فاز سوم پارک نسبت به دو فاز دیگر تفاوت هایی دارد که می تواند برای شرکت ها جالب توجه باشد؛ از جمله می توان به این نکته اشاره کرد که با راه اندازی فاز سوم، ورود به پارک فناوری از این قسمت انجام می شود و فاز های اول و دوم بعد از فاز سوم قرار دارد.

در واقع فاز سوم به تهران نزدیکتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت ها با عضویت در پارک فناوری پردیس 20 سال معاف مالیاتی می شوند

شرکت ها با عضویت در پارک فناوری پردیس 20 سال معاف مالیاتی می شوند