مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-13سياسي

طرح قرآنی نورالثقلین زیربنای اعتقادی مردم را تقویت می کند


معاون تعلیم و تربیت و امور استان های سازمان دارالقرآن الکریم طرح قرآنی نورالثقلین راعامل تقویت و تصحیح زیربنای فکری و اعتقادی مردم عنوان و آموزش و تربیت را همسمو با این طرح معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام موسی جامعی در نشست با مسئولین ادارات فعال در امر آموزش قرآن استان اردبیل، در سخنانی به تشریح اجمالی وظایف سازمان دارالقرآن پرداخت و گفت: نشر و چاپ قرآن، اعطای مرکز به حفاظ قرآن، آموزش مربیان و داوران قرآن از وظایف اصلی سازمان دارالقرآن است که در کنار این فعالیت ها توافقنامه ای هم با آموزش و پرورش در خصوص جذب مربیان قرآن به عنوان معلم قرآن در مدارس صورت گرفته که امید است به اجرا برسد.

وی به اجرای طرح قرآنی نورالثقلین در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: اتفاق جدیدی که از سال گذشته در سازمان آغاز شده، ورود جدی به بحث توسعه تربیت قرآنی در جامعه است.

همگی بر این امر واقفیم که آموزش قرآن به صورت گسترده در مناطق مختلف کشور ارای می شود، اما بازخوردی مناسب از این آموزش ها اخذ نمی شود و میزان انس با قرآن کم است لذا ما در این میان نیاز به توجه و اهتمام جدی به بحث تربیت قرآنی داریم که باید همسو با آموزش های قرآن در جامعه ترویج یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح قرآنی نورالثقلین زیربنای اعتقادی مردم را تقویت می کند

طرح قرآنی نورالثقلین زیربنای اعتقادی مردم را تقویت می کند