مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-13پزشكي

پروتکل های بهداشتی که هتل ها باید اجرا کنند


از آنجایی که هتل ها و اقامتگاه های بسیاری در جهان دوباره دست به کار بازگشایی و مشتری گرفتن در این دوران گذار از کرونا شده اند پس رعایت نکات بهداشتی که بتواند انتظارات جامعه بهداشت و پزشکی جهانی را در این زمینه برآورده کند هم باید در دستور کار این بدنه .

- از آنجایی که هتل ها و اقامتگاه های بسیاری در جهان دوباره دست به کار بازگشایی و مشتری گرفتن در این دوران گذار از کرونا شده اند پس رعایت نکات بهداشتی که بتواند انتظارات جامعه بهداشت و پزشکی جهانی را در این زمینه برآورده کند هم باید در دستور کار این بدنه جدا نشدنی سفر یعنی هتل رزرو هتل قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام الی گشت، مهم ترین موردی که باید در این دوران از هتل های توقع کرد این است که با رعایت پروتکل های بهداشتی در هتل ها خطر ابتلا به ویروس کرونا را برای کسانی که قصد اقامت دارند به صفر برسانند و تمام مفاد پروتکل را مو به مو اجرا کنند.

فضاهای سربسته هتل تا قبل از شیوع ویروس کرونا، زمانی که اقدام به رزرو هتل می کردید و در آن اقامت داشتید، می دید که بسیاری از این هتل ها هرلحظه برای پاکیزه نگه داشتن فضاهای داخلی هتل مانند راهروها و واحدهای اقامتی تلاش می کردند و این برنامه های جدا نشدنی هر هتلی بود؛ اما زمانی که کرونا بر امنیت سلامت تمام کشورها سایه انداخت و بعد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل های بهداشتی که هتل ها باید اجرا کنند

پروتکل های بهداشتی که هتل ها باید اجرا کنند