مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-13سياسي

پلوسی: اقدامات ترامپ تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا است


رییس مجلس نمایندگان آمریکا گفت، مشاور انتخاباتی سابق رییس جمهور این کشور نه تنها به کنگره بلکه به مردم آمریکا دروغ گفت و حکم ترامپ برای عفو او تهدیدی علیه امنیت ملی محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه گفت، اقدامات فرا قانونی رییس جمهور این کشور، تهدیدی برای امنیت ملی محسوب می شود.

به نوشته نشریه ).

از سوی دیگر ویلیام بار وزیر دادگستری آمریکا که به خاطر اتخاذ تصمیمات سیاسی تحت فشار از سوی ترامپ، قرار است این ماه در کنگره ادای شهادت کند، درباره حکم عفو استون گفت: معتقدم که محاکمه او عادلانه بود و فکر می کنم حکمی که قاضی به او داد منصفانه بود .

آدام شیف رییس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا نیز بامداد شنبه در مصاحبه ای گفت: رییس جمهور می گوید اگر به خاطر من دروغ بگویید، اگر برایم لاپوشانی کنید به شما پاداش می دهم.

به عبارت دیگر اگر یک موش خائن باشید و همکاری کنید، من مثل یک رییس مافیا به دنبالتان می آیم .

دادگاهی در آمریکا روز 1 اسفندماه سال 98 مشاور سابق رییس جمهور آمریکا را در پرونده اتهاماتش بابت دروغ به کنگره و ممانعت از انجام تحقیقات قانونی درخصوص پرونده ارتباط روسیه با پیروزی ترامپ در انتخابات 2016 مجرم شناخته و او را به تحمل 40 ماه حبس محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلوسی: اقدامات ترامپ تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا است

پلوسی: اقدامات ترامپ تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا است