مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-13سياسي

پژوهشکده دفاع مقدس نیروی هوایی به نام امیر «صدیق» نامگذاری شد


فرمانده نیروی هوایی ارتش با ارسال نامه ای به رییس مرکز مطالعات، تحقیقات و تدوین آیین نامه های رزمی این نیرو، پژوهشکده دفاع مقدس را به نام مرحوم امیر هوشنگ صدیق نام گذاری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر عزیر نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش طی نامه ای به رییس مرکز مطالعات، تحقیقات و تدوین آیین نامه های رزمی این نیرو، ضمن تجلیل از مجاهدت های امیر سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش، پژوهشکده دفاع مقدس را به نام زنده یاد صدیق نام گذاری کرد.

متن این نامه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم رییس مرکز مطالعات، تحقیقات و تدوین آیین نامه های رزمی نهاجا سلام علیکم گنج عظیم دفاع مقدس که سرمایه مغتنمی برای درس آموزی و الگو گرفتن از آن در مسیر جهاد مومنان است، به نقد غیرت و همت و از جان گذشتگی خیل کثیری از مجاهدان فی سبیل الله به دست آمده و کاوش روزهای سپری شده در سال های دفاع مقدس علاوه بر زدودن غبار غربت از چهره های مومن و نستوه همکارانمان، به بازشناسی اندیشه های راهبردی فرماندهان آن دوران منجر خواهد شد.

قدر مسلم دوران فرماندهی زنده یاد سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق در پایگاه هوایی مهرآباد از سال 1360 تا سال 1362 و اهتمام ویژه ایشان برای آموزش خلبانان اف 4 در آن پایگاه و حضور هدایت و فرماندهی اثرگذار بسیاری از عملیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشکده دفاع مقدس نیروی هوایی به نام امیر «صدیق» نامگذاری شد

پژوهشکده دفاع مقدس نیروی هوایی به نام امیر «صدیق» نامگذاری شد