مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-13سياسي

برگزاری بیست وسومین جشنواره قصه گویی به صورت مجازی


با توجه به شیوع ویروس کرونا و موانع برگزاری مراسم های جمعی، بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به صورت مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون و رییس جشنواره بین المللی قصه گویی، ضمن اعلام برگزاری مجازی این جشنواره گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و پیش بینی های احتمالی در رابطه با تداوم این شرایط در فصل پاییز، شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی قصه گویی تصمیم گرفت تا با تغییرهایی در فرم و محتوای این جشنواره، مرحله استانی دوره بیست وسوم را به صورت مجازی برگزار کند.

وی گفت: با توجه به استقبال سال های گذشته از این رویداد فرهنگی و ارسال نزدیک به 17 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره بیست ودوم، تعطیلی یا تأخیر در اجرای آن جفا در حق علاقه مندان به قصه گویی بود.

زمردیان افزود: فراخوان این دوره از جشنواره مرداد سال جاری اعلام می شود و در پاییز و شب یلدا شاهد برگزاری جشنواره های استانی خواهیم بود تا ان شالله بتوانیم مرحله منطقه ای و ملی را در سال آینده برگزار کنیم.

او با اشاره به تغییرهای ایجاد شده در نحوه برگزاری جشنواره بیان کرد: تلاش شده است تا در جشنواره امسال شاهد تغییرهایی در شیوه و ژانرهای قصه گویی جشنواره از جمله توجه به احیای شیوه های ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیست وسومین جشنواره قصه گویی به صورت مجازی

برگزاری بیست وسومین جشنواره قصه گویی به صورت مجازی