مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:302020-07-13فرهنگي

سریال سنجرخان ظرفیت های فرهنگی کردستان را به خوبی نشان می دهد


استاندار کردستان با بیان اینکه ساخت سریال سنجرخان می تواند بسترها و ظرفیت های فرهنگی کردستان را به خوبی نشان دهد، گفت:سریال سنجرخان باید کردستان را در سطح ملی و بین المللی معرفی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن مرادنیا صبح امروز دوشنبه در دیدار با تهیه کننده سریال سنجرخان در جریان آخرین اقدامات برای ساخت این سریال قرار گرفت و با بیان اینکه ساخت سریال سنجرخان می تواند بسترها و ظرفیت های فرهنگی کردستان را به خوبی نشان دهد، اظهار داشت: علیرغم همه محدودیت ها و تنگناها عوامل ساخت این سریال باید مصمم تر از قبل باشند تا بتوانند یک اثر ماندگار خلق کنند.

وی با تاکید بر همکاری همه دستگاه ها و خصوصاً نهادها و ادارات فرهنگی برای همکاری با عوامل سریال سنجرخان، افزود: همه دستگاه ها باید در حد توان بخشی از امکانات خود را در جهت کمک به ساخت این سریال و کاهش هزینە ها مد نظر داشتە باشند.

استاندار کردستان ادامه داد: چون سریال سنجرخان متعلق بە هیچ تفکر و جریان خاصی نیست و صرفاً یک پروژە فرهنگی و در جهت معرفی بهتر کردستان است، نباید از کمک های بخش خصوصی نیز غافل ماند.

تهیە کنندە سریال سنجرخان نیز در این دیدار بیان کرد: مقدمات لازم اعم از طراحی لباس، عوامل فیلمبردای و صدابرداری انجام و انتخاب بازیگران نیز مراحل پایانی خود را سپری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال سنجرخان ظرفیت های فرهنگی کردستان را به خوبی نشان می دهد

سریال سنجرخان ظرفیت های فرهنگی کردستان را به خوبی نشان می دهد