مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-13سياسي

حجم تاثیر کار اورژانس اجتماعی خیلی زیاد است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: حجم تاثیر کار اورژانس اجتماعی و از سوی دیگر معدل نتیجه عمل این مرکز خیلی بزرگ است.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: حجم تاثیر کار اورژانس اجتماعی و از سوی دیگر معدل نتیجه عمل این مرکز خیلی بزرگ است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز 23 تیرماه در بازدید از اورژانس اجتماعی شهرستان کرمان به مناسبت هفته بهزیستی اظهار کرد: از عنوان بهزیستی، مسیر مشخص است یعنی زیست و زندگی بهتر که این یک جهاد بزرگ است و از زوایای مختلف مورد دقت نظر است.

وی افزود: اگر از زاویه کمک به یک انسان به آن نگاه کنیم، کار خیلی بزرگی است و اگر از زاویه کمک به یک انسان بحران زده که باید به زندگی طبیعی بازگرد بنگریم، جهاد بزرگی است.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اهمیت کمک عالمانه به یک مظلوم که به دلایل مختلف مورد ظلم واقع شده، تصریح کرد: مردم عیال خدا هستند، در هر رده، فکر و هر جایگاه اجتماعی و هرکس به عیال خداوند کمک کند، اجر آن به عهده خداوند است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: شما هر چه به این خانواده کمک کنید، خداوند خودش اجر می دهد و کسانی که در این مرکز کار می کنند در حال عبادت هستند زیرا به عیال خداوند کمک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم تاثیر کار اورژانس اجتماعی خیلی زیاد است

حجم تاثیر کار اورژانس اجتماعی خیلی زیاد است