مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-13سياسي

نشست زمین در دشت ورامین به دلیل استفاده بی رویه از آب های زیرزمینی است


اگر امروز شاهد نشست زمین دشت ورامین هستیم به دلیل بهره برداری بی رویه از آب های زیرزمینی بوده و به این که ما یک نگاه کلان نداشته ایم.

- ایسنا/تهران استاندار تهران گفت: اگر امروز شاهد نشست زمین دشت ورامین هستیم به دلیل بهره برداری بی رویه از آب های زیرزمینی بوده و به این که ما یک نگاه کلان نداشته ایم.

انوشیروان محسنی بندپی صبح دوشنبه 23 تیرماه در مراسم پویش هر هفته الف.

ب.

ایران ساخت و سازها و ساز و کارها که با حضور رضا اردکانیان، وزیر نیرو انجام شد، بیان کرد: افتتاح طرح آبرسانی به پیشوا از سد ماملو مطالبه ای بود که به تعویق افتاده بود و امروز محقق شد.

استاندار تهران با بیان اینکه همزمان با این طرح مخزن 20 هزار متر مکعبی محمود اباد و عملیات اجرایی 7 و 8 فاضلاب جنوب تهران نیز افتتاح شد، گفت: این عملیات ها نشان دهنده این است که همه ما در عمل یک نگاه راهبردی و جامع نگر را برای استان تهران و به ویژه جنوب شرق استان در برنامه های وزارت نیرو شاهد بوده ایم.

وی بیان کرد: اگر امروز شاهد نشست زمین در دشت ورامین هستیم به دلیل بهره برداری بی رویه از آب های زیرزمینی بوده و به این دلیل بوده که ما یک نگاه کلان نداشتیم که اگر 330 میلیون متر مکعب در سال فاضلاب را تصفیه کنیم و در آب های کشاورزی مورد استفاده قرار دهیم و چاه ها را ذخیره کنیم؛ می توانیم از ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست زمین در دشت ورامین به دلیل استفاده بی رویه از آب های زیرزمینی است

نشست زمین در دشت ورامین به دلیل استفاده بی رویه از آب های زیرزمینی است