مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-13اقتصادي

مهلت ثبت نام تسهیلات کرونایی مشاغل هنری تا پایان ماه جاری است


مدیر کل ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: بنگاه های آسیب دیده از کرونا در حوزه فرهنگ و هنر تا پایان تیرماه مهلت دارند با ثبت نام در سامانه کارا از تسهیلات کرونایی بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، حسین فرخنده، با بیان اینکه تسهیلات 24 ماهه و با نرخ سود 12 خواهد بود، افزود: این تسهیلات در سه سقف 16 میلیون تومان برای کارفرمایان دارای کدکارگاه به ازای هر کارمند یک کارکن شاغل بنگاه، 8 میلیون تومان برای کارفرمایان خویش فرما و 6 میلیون تومان برای آزادکاران فاقد بیمه پرداخت می شود.

وی، با اشاره به اینکه 79 رسته فعالیت زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشمول طرح دریافت تسهیلات کرونا است، اظهارکرد: تاکنون 8 بنگاه آسیب دیده از کرونا (حوزه فرهنگ و هنر) در خراسان شمالی برای دریافت تسهیلات در سامانه کارا تقاضای خود را ثبت کرده اند.

فرخنده ادامه داد: متقاضیان به محض دریافت پیامک بر اساس کد ملی، باید فرایند ثبت نام و ارائه مشخصات اولیه را تکمیل کنند و سپس اطلاعات ثبت شده به بانک های عامل ارسال و مراحل پرداخت تسهیلات را آغاز کنند.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به ثبت نام کسب و کارهای فرهنگی و هنری آسیب دیده در بحران کرونا برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام تسهیلات کرونایی مشاغل هنری تا پایان ماه جاری است

مهلت ثبت نام تسهیلات کرونایی مشاغل هنری تا پایان ماه جاری است