مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-13سياسي

مرکز بستر درمان شهر هشت بندی هرمزگان تا هفته دولت راه اندازی می شود + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز بستر درمان شهر هشت بندی واقع در شهرستان میناب در سال 96 از سوی بنیاد علوی راه اندازی شده، اما با اینکه چند سال از راه اندازی آن می گذرد، - در ادامه پیگیری هایی که انجام شد، صدا و سیمای خلیج فارس در گفتگوی خبری با محمود حسین پور، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان جویای این مسئله شد و حسین پور در این باره گفت: بستر درمان واژه جدیدی است که بین خدمات بهداشتی و درمانی قرار دارد.

اگر مبنا را بر اساس خدمات بهداشتی تعریف کنیم، برای جمعیت 8 هزار نفری هشت بندی، طبق استاندارد بایستی مرکز درمانی دو شیفته صبح و بعد از ظهر در این شهر فعالیت کند.

اما با توجه به اینکه هشت بندی موقعیت ویژه ای دارد و جمعیت آن به صورت شناور در برخی از فصول سال بیشتر می شود، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصمیم گرفته برخی از خدماتش را به این شهر انتقال دهد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابراز کرد: در تلاشیم تا هفته دولت مرکز بستر درمان شهر هشت بندی را به بهره برداری برسانیم و نیروی انسانی و تجهیزات این مرکز را تامین کنیم و تا قبل از شهریور 99 فعالیت این مرکز آغاز شود.

نحوه فعال سازی این مرکز نیز در کمیته های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حال بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز بستر درمان شهر هشت بندی هرمزگان تا هفته دولت راه اندازی می شود + فیلم

مرکز بستر درمان شهر هشت بندی هرمزگان تا هفته دولت راه اندازی می شود + فیلم