مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-13اقتصادي

برندسازی محصولات صنایع دستی کرمان مورد توجه است


سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه برندسازی یکی از مهم ترین الزامات برای رونق تولید محصولات صنایع دستی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، کاظم حسین زاده اظهار کرد: امروز کارگاه آموزشی تجاری سازی و  برندسازی محصولات صنایع دستی ویژه فعالان و هنرمندان صنایع دستی این استان برگزار می شود.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه برندسازی یکی از مهم ترین الزامات برای رونق تولید محصولات صنایع دستی است، افزود: برند یا نشان تجاری یک نماد یا ویژگی مشخصی است که نشان دهنده اصالت و کیفیت خاص آن کالا است.

وی با بیان اینکه امروزه در عرصه رقابت بین المللی مفهوم برندسازی در حوزه صادرات کالاها و خدمات نقش برجسته ای ایفا می کند، اظهار کرد: هدف از برگزاری این کارگاه کمک به بازاریابی و فروش محصولات صنایع دستی این استان است که در سال های گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

حسین زاده با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی تجاری سازی و برندسازی برای اولین مرتبه و با حضور مدرسان دانشکده هنر و معماری در استان کرمان برگزار می شود، گفت: با توجه به شیوع کرونا این کارگاه با حضور 40 هنرمند و فعال صنایع دستی و با حفظ موازین بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی محصولات صنایع دستی کرمان مورد توجه است

برندسازی محصولات صنایع دستی کرمان مورد توجه است