مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-13ورزشي

شباهت عجیب 2 مدعی/ تراکتور دیروز و شهرخودروی امروز


شهرخودرو در شرایطی که لیگ را خوب آغاز کرده بود و با دو برد متوالی به سپاهان رسیده بود، با یک تغییر عجیب در کادر فنی روند پیروزی هایش قطع شد.

- شهرخودرو در شرایطی که لیگ را خوب آغاز کرده بود و با دو برد متوالی به سپاهان رسیده بود، با یک تغییر عجیب در کادر فنی روند پیروزی هایش قطع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیگ برتر نوزدهم بر خلاف سال های گذشته برای شهرخودرویی ها پر از حاشیه و اتفاقات عجیب بود.

از دیر آغاز شدن لیگ، سلب میزبانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و تعطیلی به خاطر شیوع کرونا در دنیا که بگذریم، آنها برای نخستین بار در حالی که قرار بود با شروع به کار مالک جدید، آرام تر و بی حاشیه تر از همیشه قدم بردارند، به شکلی بی سابقه روی نیمکتشان تغییرات گسترده ای تا به امروز داشته اند.

مرزبان، مهاجری و گل محمدی، سه سرمربی تیم پدیده در پنج سال حضور این تیم در لیگ برتر بودند اما در فصل جاری، تنها در 23 هفته، شهرخودرو سه سرمربی روی نیمکت خود دیده و دیگر خبری از ثبات نیست.

تکرار اشتباه تراکتور در مشهد تغییرات در بدترین زمان ممکن در شهرخودرو رخ داد و همانطور که پیش بینی می شد نوار پیروزی های این تیم را پاره کرد.

تراکتور در لیگ هجدهم با دو جین ستاره به دنبال قهرمانی در لیگ برتر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شباهت عجیب 2 مدعی/ تراکتور دیروز و شهرخودروی امروز

شباهت عجیب 2 مدعی/ تراکتور دیروز و شهرخودروی امروز