مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 04:452020-07-13سياسي

آب مسأله حیاتی کشور است


وزیر نیرو آب را مسئله حیاتی کشور عنوان کرد و گفت: از نیمه دوم سال گذشته پویشی به نام الف_ب_ایران تعیین شده و هدف آن تأمین آب و برق مردم است تا زیربنای کشور در حوزه مختلف زیرسازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، رضا اردکانیان وزیر نیرو در مراسم افتتاح خط انتقال آبرسانی از سد ماملو به شهرستان پیشوا که در میدان دانشگاه شهرستان در حال برگزاری است، اظهار کرد: جا دارد خدا قوت بگویم به همه کسانی که در خدمت رسانی به مردم بخصوص در حوزه آب قدم برمی دارند خداقوت می گویم  چرا که آب مسئله حیاتی برای کشور است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی کشور هدف مسؤولان کشور رفاه و آسایش مردم است، تا نقشه های دشمنان نظام نقش بر آب شود.

وزیر نیرو افزود: مدیریت استان تهران از کارهای بسیار سخت بوده چرا که نگاه ویژه بر آن وجود دارد و مشکلات زیادی در این کلانشهر دیده می شود که با مدیریت خوب استاندار مشکلات معیشتی، فرهنگی و اجتماعی در حال رفع شدن است.

اردکانیان تصریح کرد: نیمه دوم سال گذشته پویشی به نام الف_ب_ایران تعیین شده و هدف آن تأمین آب و برق مردم است تا زیربنای کشور در حوزه مختلف زیرسازی شود.

وی بیان داشت: در کشور زیر ساخت ها و ظرفیت های بسیاری وجود دارد تا آسایش و امنیت مردم را تأمین کند و اشتغال خوبی برای نیروهای کار آن به خصوص جوانان نخبه بوجود آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب مسأله حیاتی کشور است

آب مسأله حیاتی کشور است