مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 04:302020-07-13پزشكي

مهلت ثبت نام در ترم تابستانه دانشگاه علوم پزشکی مجازی تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علوم پزشکی مجازی به عنوان دانشگاه پیشرو در امر مجازی سازی برنامه های علوم پزشکی کشور، - مهلت ثبت نام برای شرکت در ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی مجازی از فردا، 24 تیرماه آغاز می شود و به مدت یک روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علوم پزشکی مجازی به عنوان دانشگاه پیشرو در امر مجازی سازی برنامه های علوم پزشکی کشور، ضمن رعایت تمامی قوانین مصوب وزارت بهداشت و با بهره مندی از ظرفیت های آموزش مجازی و نیز در راستای پاسخ گویی جامع به نیاز های دانشجویان اقدام به ارائه برنامه ترم تابستانی 99 کرده است.

بر این اساس، با توجه به موفقیت دانشگاه علوم پزشکی مجازی در طراحی و اجرای ترم تابستانی الکترونیکی و با توجه به درخواست های مکرر تعداد زیادی از دانشجویان علوم پزشکی کشور و انجام مکاتبات متعدد با این دانشگاه مبنی بر برگزاری این برنامه برای دروس نظری کلیه مقاطع رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی به صورت آموزش مجازی تصمیم به اجرای دوباره این برنامه گرفته است.

در این راستا برنامه ای برای رشته های مختلف آموزش پزشکی در قالب گروه های آموزشی مجازی 52 عنوان درسی و چهارده گروه آموزشی طراحی شده است تا دانشجویان علوم پزشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام در ترم تابستانه دانشگاه علوم پزشکی مجازی تمدید شد

مهلت ثبت نام در ترم تابستانه دانشگاه علوم پزشکی مجازی تمدید شد