مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-13اقتصادي

توسعه مزیت های روستایی اولویت صندوق کار آفرینی است


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه توسعه مزیت های روستایی از اولویت های این صندوق است، گفت: از کارآفرینان حمایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصغر نوراله زاده در دیدار با استاندار گیلان ایجاد کسب و کار را امری مهم عنوان کرد و گفت: آماده هم افزایی با دستگاه های اجرایی در راستای تأمین اعتبار برای ایجاد بازارچه های عرضه و فروش محصولات روستایی در شهرهای مختلف هستیم.

وی کمک به تأمین اعتبار طرح هایی که در شهرها در حال انجام است را از دیگر اقداماتی خواند که صندوق کارآفرینی امید می تواند همکاری های لازم را داشته باشد و افزود: از کارآفرینانی که علاقمند به دریافت تسهیلات مرتبط باشند، حمایت می کنیم.

وی بیان داشت: صندوق کارآفرینی امید، مزیت های روستاها را محور توسعه قرار داده و اجرای طرح روستای بدون بیکار در راستای همین برنامه است.

ضرورت رونق اشتغال روستایی استاندار گیلان در این دیدار با اشاره به عملکرد مناسب این صندوق در جلب رضایتمندی ارباب رجوع بیان کرد: لازم است متناسب با شعار جهش تولید که برای سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین شده؛ پرداخت تسهیلات به طرح های مرتبط با اشتغالزایی بیشتر مورد توجه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مزیت های روستایی اولویت صندوق کار آفرینی است

توسعه مزیت های روستایی اولویت صندوق کار آفرینی است