مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 04:102020-07-13ورزشي

فعالیت 80 هزار بدنساز در لرستان/ کرونا 1500 نفر را از کار بدنسازی ها بیکار کرد


در این استان در مجموع 320 باشگاه بدنسازی وجود دارد و بیش از 1500 نفر در آنها مشغول به کار هستند که پس از شیوع کرونا از کار بیکار شده اند.

- جمال چیرگی  امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: بعد از شیوع بیماری کرونا در استان تمامی باشگاه های بدن سازی به مدت سه ماه تعطیل بودند.

وی با بیان اینکه 180 باشگاه بدنسازی در شهرستان خرم آباد، وجود دارد، افزود: در مرکز استان بیش از 30 هزار نفر در این رشته فعالیت می کنند.

دبیر هیئت پرورش اندام استان لرستان بیان کرد: باشگاه های بدنسازی در لرستان از رونق خوبی برخوردار هستند به طوری که در استان در مجموع 320 باشگاه ورزشی وجود دارد که 80 هزار نفر در آن ها ورزش می کنند.

 چیرگی با بیان اینکه بانوان لرستانی استقبال بسیار خوبی از این ورزش در استان داشته اند، تصریح کرد: بیش از 90 درصد باشگاه های بدن سازی لرستان معمولاً سانس صبح خود را به بانوان اختصاص داده اند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان بایستی حمایت های مالی از باشگاه های بدن سازی انجام دهند زیرا اگر این  حمایت ها صورت نگیرد، باشگاه ها به صورت غیررسمی فعالیت خود را ادامه می دهند.

دبیر هیئت پرورش اندام استان لرستان در بخش پایانی صحبت های خود گفت: بیش از 1500 نفر در باشگاه های بدن سازی لرستان مشغول به کار هستند که پس از شیوع کرونا از کار بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 80 هزار بدنساز در لرستان/ کرونا 1500 نفر را از کار بدنسازی ها بیکار کرد

فعالیت 80 هزار بدنساز در لرستان/ کرونا 1500 نفر را از کار بدنسازی ها بیکار کرد