مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 03:352020-07-13ورزشي

عملکرد و فعالیت های کمیسیون داوران کشتی تشریح شد


رییس کمیسیون داوران کشتی کشور گفت: از فرصت بسیار خوبی که نصیب ما شد استفاده کردیم تا بتوانیم برنامه های خود را در کمیسیون داوران به سرانجام برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون کشتی ناصر فروتن با بیان این مطلب افزود: در مدت زمانی که فعالیت های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده، اولین کاری که انجام شد اطلاع رسانی موارد مورد نظر به داورانمان از طریق شبکه های مجازی بود و این اقدام به اطلاع رییس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی نیز گزارش داده شد.

وی گفت: در این مدت اتحادیه جهانی نیز 10 وبینار آموزشی داوری با حضور اساتید برجسته از جمله سیلوستری رییس کمیسیون داوران دنیا و سایر مدرسان داوری برگزار کردند و ما هم در این زمینه با استفاده از ظرفیت داوران توانمند خود از لحاظ قوانین و ترجمه، موارد مطرح شده در این وبینارها را برای اینکه داوران، مربیان و کشتی گیران کشورمان از نظر اطلاعات داوری به روز باشند در سایت فدراسیون کشتی قرار دادیم و در این زمینه اطلاع رسانی کاملی انجام دادیم.

فروتن تصریح کرد: همچنین دو وبینار نیز از طریق فدراسیون کشتی توسط محمد ابرهیم امامی مسئول آموزش کمیسیون داوران و دکتر بابک شادگان رییس کمیسیون پزشکی اتحادیه جهانی برای داوران داخلی برگزار کردیم که مورد رضایت اتحادیه جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد و فعالیت های کمیسیون داوران کشتی تشریح شد

عملکرد و فعالیت های کمیسیون داوران کشتی تشریح شد