مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 03:302020-07-13اجتماعي

توصیه های هواشناسی کشاورزی کاشان تا اواخر هفته


تفسیر نقشه های هواشناسی، بیانگر استقرار جوی پایدار همراه با چهار درجه افزایش دما در روزهای آینده در دشت کاشان است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: تفسیر نقشه های هواشناسی، بیانگر استقرار جوی پایدار همراه با چهار درجه افزایش دما در روزهای آینده در دشت کاشان است.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه های هواشناسی در دویست و دوازدهمین نشست دیسکاشن هواشناسی کشاورزی و منابع طبیعی، دمای هوا از روز یکشنبه با 38 درجه بالای صفر به عدد 42 درجه در روز شنبه آینده خواهد رسید.

تفسیر نقشه های هواشناسی، بیانگر استقرار جوی پایدار همراه با چهار درجه افزایش دما در روزهای آینده در دشت کاشان است که بر این اساس سرعت باد 18 متر بر ثانیه و رطوبت هوا نیز به طور متوسط به رقم 30 درجه خواهد رسید.

وی افزود: بر این اساس پدیده غالب آب و هوایی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل به صورت قسمتی ابری و در ساعت های بعدازظهر همراه با وزش باد نسبتاً شدید تا شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.

رییس اداره هواشناسی کاشان، تصریح کرد: به کشاورزان توصیه می شود، برای سم پاشی درختان نسبت به مبارزه با مگس میوه مدیترانه ای با اولویت باغ های انجیر و هلو، و مبارزه با آفت سوسک شاخک بلند رزاسه در باغ های گل محمدی با نظارت کارشناسان جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های هواشناسی کشاورزی کاشان تا اواخر هفته

توصیه های هواشناسی کشاورزی کاشان تا اواخر هفته