مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 02:552020-07-12اقتصادي

ساوه همچنان نگران آمار بالای خشونت و همسرآزاری


آمار خشونت و همسرآزاری در این شهرستان با وجود تلاش های فراوانی که در راستای کاهش این معضلات شده همچنان نگران کننده است.

- ایسنا/مرکزی رییس دادگستری شهرستان ساوه گفت: آمار خشونت و همسرآزاری در این شهرستان با وجود تلاش های فراوانی که در راستای کاهش این معضلات شده همچنان نگران کننده است.

هادی ملکی روز گذشته یکشنبه 22 تیرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر آوه که با موضوع پیشگیری از بروز خشونت برگزار شد، اظهار کرد: خشونت، همسرآزاری و خودکشی از جمله معضلات مهم فرهنگی و اجتماعی کشور است و آمار موجود در مورد این آسیب های اجتماعی در ساوه و آوه نگران کننده است.

وی با اشاره به توسعه شهر آوه و تغییر وضعیت آن از بافت روستایی به شهری طی سال های اخیر گفت: پیشرفت شهر آوه موجب تغییر وضعیت از سنتی به امروزی شده است و ارتقای شاخص های فرهنگی و اجتماعی این شهر دارای قدمتی تاریخی و فرهنگی، زیرساخت های عبور از آسیب های اجتماعی را با مشارکت بین بخشی و هم افزایی سیستم اجرایی فراهم خواهد کرد.

رییس دادگستری شهرستان ساوه در ادامه، خواستار تصویب قوانین با خاصیت بازدارندگی بیشتر در خصوص همسر آزاری و خشونت در جامعه شد و افزود: بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از نبود سلامت روانی مطلوب بین مردم است که به مشکلات اقتصادی و کمبودهای معیشتی مردم باز می گردد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوه همچنان نگران آمار بالای خشونت و همسرآزاری

ساوه همچنان نگران آمار بالای خشونت و همسرآزاری