مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 01:252020-07-12فرهنگي

گلایه سخنگوی خانه تئاتر ازشیوه حمایتی دولت از تئاتر/برنامه ها مشخص نیست!


من اعتقادم این است که امکان ندارد دولت پنجاه درصد یک کار نمایشی را در این دوره مورد حمایت قرار بدهد چرا که برنامه هایشان مشخص نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، پنج ماه از شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان و چهار ماه از تعطیلی سالن های فرهنگی هنری به دلیل شیوع این ویروس مرگبار می گذرد حال یک ماه است که سالن های تئاتر بازگشایی شده اما طبق پیش بینی خیلی کارشناسان هنوز گرما به سالن ها باز نگشته است هم مردم اقبال زیادی نشان نداده اند و هم خود هنرمندان در این زمینه مترصد اجرای کاری نشده اند که همین نگرانی های زیادی را ایجاد کرده است.

در این روند مسائل مختلفی در کنار کرونا مطرح است از جمله بحث حمایت های سالنی ، کمک هزینه های هنرمندان، خسارت های این چند ماه که همه در کنار کرونا زخم هایی شده اند که سر باز کرده اند و دردهای هنرمندان تئاتر را از در کنار عدم هویت شغلی شان افزوده اند.

اکثر جامعه هنری تئاتر این روزها بیکار هستند برخی نمی توانند و امکانش را به لحاظ انگیزه و امید و مسائل مالی ندارند و برخی احساس می کنند ، کار تئاتر دیگر بیهوده است.

در این راستا محمودرضا رحیمی ، سخنگوی خانه تئاتر معتقد است که از همان ابتدا پیش بینی این شرایط را کرده و گفته بوده که اگر سالن ها باز شود مردم اقبالی نشان نخواهند داد و این امر به بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه سخنگوی خانه تئاتر ازشیوه حمایتی دولت از تئاتر/برنامه ها مشخص نیست!

گلایه سخنگوی خانه تئاتر ازشیوه حمایتی دولت از تئاتر/برنامه ها مشخص نیست!