مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 17:502020-07-12پزشكي

میزان مرگ و میر بیماران کرونایی در خوزستان کاهش یافته است


میزان مرگ و میر و بستری های بیماران کرونایی در خوزستان رو به کاهش و نزولی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شریعتی عصر امروز در حاشیه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شرایط استان خوزستان در زمینه شیوع کرونا در 10 روز گذشته روند نزولی داشته است و امروز یکی از بیمارستان های میزبان بیماران کرونایی در این استان را از خدمات رسانی به بیماران کرونایی ترخیص کردیم.

وی افزود: بیمارستان شهید منفرد نیاکی ارتش دیگر میزبان بیماران کرونایی نیست چرا که تعداد بیماران آن تنها سه بیمارستان بود و تخت های خالی در سایر بیمارستان های کرونایی زیاد شده است.

استاندار خوزستان علت تخلیه بیمارستان منفرد نیاکی ارتش را از بیماران کرونایی را همراهی و عزم مردم در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی کرونایی و استفاده از ماسک دانست و به سیر نزولی پیشرفت بیماری کرونا در خوزستان اشاره کرد و گفت: اکنون میزان مرگ و میر و بستری های بیماران کرونایی در استان خوزستان رو به کاهش و نزولی هست و این حاصل تلاش همه است.

وی تصریح کرد: نباید این زحمات به هدر رود و نباید کاری کنیم که مثل برخی استان ها دوباره به روزهای اوج کرونا برگردیم و این امر دست خود مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مرگ و میر بیماران کرونایی در خوزستان کاهش یافته است

میزان مرگ و میر بیماران کرونایی در خوزستان کاهش یافته است