مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 14:552020-07-12اقتصادي

مشارکت مردم در روند احداث و تکمیل واحدهای مسکونی تسریع ایجاد می کند


مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان مشارکت مردم در روند احداث مسکن را خواستار شد و گفت: هر چقدر متقاضیان مراحل و اقداماتی که بر عهده آنهاست را با شتاب بیشتری پیش ببرند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، شیبا سرگزی مدیر خبرگزاری فارس در سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان دیدار کرد.

سید خلیل منبتی در این دیدار به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه بنیاد مسکن طی سال های اخیر پرداخت.

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در حال حاضر عملیات احداث 70 هزار واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان در دست اقدام و در دست اجرا قرار دارد که واحدهای در حال بازسازی 30 درصد پیشرفت داشته و واحدهای مسکن اقدام ملی نیز در دست تهیه و ثبت نام قرار دارد.

وی با بیان اینکه از تعداد مسکن محرومین نیز 6 هزار واحد صددرصد پیشرفت دارد، گفت: روند احداث 7500 واحد جدیدی که به بنیاد مسکن واگذار شده نیز در حد 10 درصد پیشرفت فیزکی دارد.

مهندس منبتی گفت: اقدامات بنیاد مسکن در حاشیه شهر زاهدان 15 درصد، در حاشیه شهر چابهار 20 درصد و در نقطه حاشیه نشین چادران نیز 10 درصد پیشرفت دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان مشارکت مردم در روند احداث مسکن را خواستار شد و گفت: هر چقدر متقاضیان مراحل و اقداماتی که بر عهده آنهاست را با شتاب بیشتری پیش ببر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم در روند احداث و تکمیل واحدهای مسکونی تسریع ایجاد می کند

مشارکت مردم در روند احداث و تکمیل واحدهای مسکونی تسریع ایجاد می کند