مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 14:102020-07-12پزشكي

20 درصد بیماران بستری در مراکز درمانی غیر بومی هستند


مسئول کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حدود 20 درصد از بیماران بستری در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه غیر بومی و زائر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شاپور بدیعی گفت: در حال حاضر هزار و 514 بیمار غیر کرونایی و 841 بیمار کرونایی در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

مسئول کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ستاد دانشگاهی مبارزه با کرونا بیان کرد: از این تعداد 221 بیمار در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند و به طور کل 30 درصد تخت های بستری دانشگاه به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

بدیعی اظهار کرد: در حال حاضر به طور متوسط روزانه 231 بیمار کرونایی در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه پذیرش و بستری و روزانه حدود 85 نفر نیز بیمار بهبود یافته کرونایی از مراکز درمانی مرخص می شوند.

وی با اشاره به اینکه حدود 20 درصد از بیماران بستری در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه غیر بومی و زائر هستند، بیان کرد: بیشتر زائران که به بیماری مبتلا هستند اطلاعی از برنامه نظام ارجاع بیماران کرونایی ندارند و به طور مستقیم به مراکز درمانی دانشگاه مراجعه می کنند.

مسئول کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه با راه اندازی مجدد سامانه تلفنی پاسخگویی 191، از روز گذشته روند مراجعه بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد بیماران بستری در مراکز درمانی غیر بومی هستند

20 درصد بیماران بستری در مراکز درمانی غیر بومی هستند