مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 13:452020-07-12اقتصادي

معرفی 8 طرح «جهش تولید» در صنایع غذایی و تبدیلی استان تهران


مدیر صنایع غذایی و تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: امسال 8 طرح «جهش تولید» در کل استان تهران معرفی شد و بالغ بر 1800 میلیارد تومان سرمایه گذای صورت گرفته و امیداریم باعث ایجاد اشتغال 3 هزار نفر نیز شود.

- محمد ترکیان مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در حاشیه بازدید از صنایع تولیدی قرچک در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در شهرک صنعتی قرچک به دلیل اینکه شهرک صنایع غذایی خوبی در این حوزه  وجود دارد پیشرفت های خوبی را شاهد بودیم.

وی افزود: واحدهایی که مستقر شدند و به بهره برداری رسیدند در حال تکیمل هستند و در واقع شهرک صنعتی قرچک روند خوبی را در صنایع تبدیلی زیتون، روغن کشی و چای داشته است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: تاکنون در شهرک صنعتی قرچک برای 12واحد صنایع غذایی پروانه بهره برداری صادر شده که به مرحله افتتاح رسیده و برای 15 فقره جواز تأسیس داده شده است.

ترکیان بیان کرد: در خود شهرک صنعنی چیزی بالغ بر 100 جواز تأسیس خشکبار، حبوبات و صنایع مرتبط با آن صادر شده که امیدار هستیم هر چه زودتر به نتیجه برسد و باعث اشتغال و جهش تولید در سال جاری شوند.

وی یادآور شد: در اوایل شیوع ویروس کرونا به خاطر محدودیت هایی که بود بعضی از خطوط تولید با مشکل مواجه شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 8 طرح «جهش تولید» در صنایع غذایی و تبدیلی استان تهران

معرفی 8 طرح «جهش تولید» در صنایع غذایی و تبدیلی استان تهران