مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 13:302020-07-12اجتماعي

رهاسازی 500 هزار قطعه بچه ماهی در دریاچه سد کارون 3 ایذه


کار رهاسازی 500 هزار بچه ماهی در دریاچه سد کارون 3 شهرستان ایذه با هدف افزایش ذخایر این آبزیان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایذه، کار رهاسازی 500 هزار بچه ماهی در دریاچه سد کارون 3 ایذه عصر امروز با حضور مسئولان اداره شیلات و مدیر اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه با هدف افزایش ذخایر این آبزیان و حفاظت از این گونه ها در کنار اسکله رکعت این دریاچه انجام شد.

  علی سروستانی رییس اداره شیلات شهرستان ایذه در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار کرد: مجوز انجام این کار پس از 6 سال از سازمان حفاظت محیط زیست اخذ شد و در ادامه طرح رهاسازی بچه ماهی در دریاچه سدهای استان خوزستان، 500 هزار قطعه بچه ماهی در دریاچه سد کارون 3 در شهرستان ایذه رهاسازی شد.

وی با بیان اینکه این بچه ماهی ها از نوع گطان و برزن هستند افزود: مدیرکل و مسئولان مربوطه در اداره کل شیلات استان خوزستان در ماه های اخیر اقدامات و پیگیری های زیادی جهت اخذ مجوزات این طرح انجام دادند و سرانجام این کار نتیجه گرفت و شاهد ماهی ریزی در این دریاچه ها هستیم.

مدیر اداره شیلات شهرستان ایذه اضافه کرد: با توجه به اینکه صیادان در این چند سال از کاهش میزان ماهی در دریاچه سد کارون 3 گلایه داشتند، جهت احیا و افزایش میزان گونه های موجود در این آب اقدامات لازم جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی 500 هزار قطعه بچه ماهی در دریاچه سد کارون 3 ایذه

رهاسازی 500 هزار قطعه بچه ماهی در دریاچه سد کارون 3 ایذه