مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 11:552020-07-12سياسي

روحانی درگذشت فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفت


رییس جمهور در پیامی درگذشت امیر سرتیپ خلبان «هوشنگ صدیق» فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

- رییس جمهور در پیامی درگذشت امیر سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت امیر سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: این فرمانده و خلبان رشید، طی سالیان متمادی با حضور اثرگذار در عرصه های مختلف دفاعی و نیز در زمینه خودکفایی کشور در تولید تجهیزات صنایع هوایی، کارنامه ای درخشان از خود به یادگار گذاشت.

متن پیام تسلیت رییس جمهور به این شرح است: انالله و انا الیه راجعون درگذشت امیر سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، موجب تأثر و اندوه فراوان شد.

این فرمانده و خلبان رشید، طی سالیان متمادی با حضور اثرگذار در عرصه های مختلف دفاعی کشور به خصوص در مقطع حساس دوران دفاع مقدس و همچنین در زمینه خودکفایی کشور در تولید تجهیزات صنایع هوایی، کارنامه ای درخشان از خود به یادگار گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی درگذشت فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفت

روحانی درگذشت فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفت