مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 11:402020-07-12سياسي

دانشگاه فردوسی برنامه ای برای حذف حصارهای فیزیکی ندارد


معاون اداری و مالی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در حال حاضر دانشگاه برنامه ای برای حذف حصارهای فیزیکی ندارد و این یک پروسه 10 ساله است که باید راهبردهای اجتماعی آن پیاده سازی شود.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون اداری و مالی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در حال حاضر دانشگاه برنامه ای برای حذف حصارهای فیزیکی ندارد و این یک پروسه 10 ساله است که باید راهبردهای اجتماعی آن پیاده سازی شود.

دانشگاه هر تصمیمی بخواهد داشته باشد، کاملا در آن استقلال دارد.

دکتر حسین انصاری ظهر امروز، 22 تیر ماه، در نشست خبری مدیران دانشگاه فردوسی و کمیسیون شهرسازی شورای شهر مشهد که در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد، در خصوص طرح پیشنهاد حذف حصارهای فیزیکی دانشگاه اظهار کرد: نظام ساختار شهرسازی در ایران به صورتی نیست که مشاوران با ذی نفعان وارد مذاکره شوند و براساس آن گفتمان، تصمیم گیری کنند.

وی با بیان اینکه در خصوص حذف حصارهای فیزیکی در فضای مجازی به این موضوع اشاره شده که دانشگاه چه نقشی در این تصمیم داشته، افزود: با توجه به اینکه شهرداری و شورا با مشاوران به جمع بندی در این خصوص رسیده اند، اگر بخواهیم از نگاه دانشگاه فردوسی مشهد به این تصمیم نگاه کنیم، قطعا دانشگاه فردوسی با توجه به حوزه های تخصصی که در آن فعالیت دارد، ابتدا در مورد هرکدام از فرایندهایی که خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فردوسی برنامه ای برای حذف حصارهای فیزیکی ندارد

دانشگاه فردوسی برنامه ای برای حذف حصارهای فیزیکی ندارد