مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-12اجتماعي

کاهش تصادفات درچهارمحال وبختیاری نیازمند ترویج فرهنگ رانندگی است


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: فرهنگ سازی و آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی راهبردی مهم برای کاهش تصادفات در بلند مدت به شمار می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیز الله روشن ظهر یکشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان گفت: تعیین الگوهای مناسب رفتاری، کنترل محسوس و نامحسوس، اصلاح ساختار و مهندسی حمل و نقل عمومی از موضوعات قابل توجه در توسعه انضباط اجتماعی به شمار می روند.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در استان و بحث جذب گردشگر از سایر استان های کشور گفت: انضباط بخشی ترافیکی از جمله مواردی است که باید در مدیریت تردد و در زمان اجرای طرح های ترافیکی مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی، آموزش و ترویج قوانین راهنمایی و رانندگی از راهبردهای اساسی برای کاهش تصادفات در بلند مدت به شمار می روند، اظهار داشت: مدیریت ترافیک و کنترل عبور و مرور برای کاهش حوادث رانندگی مستلزم تدابیر و روش های اجرایی خاص بنا به موقعیت زمانی و مکانی است.

وی با تاکید بر اجرای منظم طرح های ترافیکی ارائه آموزش های هشداری، استفاده از ابزارهای الکترونیکی و اجرای طرح های هدفمند پلیس راهی برای کاهش سرعت خودروها را از مهمترین راهکارهای جلوگیری از بروز حوادث و تلفات جاده ای از جمله تلفات انسانی در محورهای موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تصادفات درچهارمحال وبختیاری نیازمند ترویج فرهنگ رانندگی است

کاهش تصادفات درچهارمحال وبختیاری نیازمند ترویج فرهنگ رانندگی است