مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-12سياسي

تعامل با نظام سلطه غیرعقلانی است


عقلانی نیست با افرادی که از بنیان با اصول انقلاب اسلامی مشکل دارند مذاکره کنیم و این خواسته غیرمعقولانه عده ای پذیرفتنی نیست.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: عقلانی نیست با افرادی که از بنیان با اصول انقلاب اسلامی مشکل دارند مذاکره کنیم و این خواسته غیرمعقولانه عده ای پذیرفتنی نیست.

سردار محمد عبدالله پور امروز در دوره آموزشی توانمندسازی فرماندهان و مسئولان حوزه ها و پایگاه های بسیج کارمندان در رشت با اشاره به نقش موثر مردم در پیروزی و حفظ انقلاب اظهار کرد: امام خمینی(ره) مردم را سرمایه اصلی نظام می دانستند و به مسئولان توصیه داشتند که با تمام توان به این مردم خدمت رسانی کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی کودک کش، ظالم و جنایتکار هستند خاطرنشان کرد: موفقیت انقلاب اسلامی در گرو رسیدن به آرمان های از پیش تعیین شده است و هم اکنون نیز ما به دستاوردها و موفقیت های زیادی دست یافته ایم.

وی با اشاره به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری پس از رحلت امام خمینی(ره) تصریح کرد: ایشان پس از امام(ره) با قدرت به مسیر انقلاب ادامه دادند و از دستاوردهای نظام محافظت می کنند و این یکی از ویژگی های مهم انقلاب اسلامی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل با نظام سلطه غیرعقلانی است

تعامل با نظام سلطه غیرعقلانی است