مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 09:002020-07-12اجتماعي

سنجش تنبلی چشم 124 هزار کودک توسط بهزیستی البرز


مدیرکل بهزیستی با بینان اینکه اقدامات بهزیستی استان البرز در بحث غربالگری شنوایی نوزادان در سال گذشته را 39 هزار و 224 مورد بوده است، گفت: پیشگیری از تنبلی چشم در سال 98 را بالغ بر 123هزار و 982 نفر اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، اسدالله حیدری مدیر کل بهزیستی استان البرز صبح امروز  بیست و دوم تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به صورت ویدیو کنفرانس به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی و چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی برگزارشد، ضمن گرامیداشت این مناسب، گفت: امسال از سوی سازمان بهزیستی کشور  از تاریخ  21 لغایت 27 تیرماه هفته بهزیستی با شعار بهزیستی در گام دوم شفافیت، تحول خدمت، ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده نامگذاری شده است.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه ضمن تقدیر از زحمات اصحاب رسانه، گفت: افراد فعال در حوزه خبر و اطلاع رسانی استان البرزافرادی توانمند، اهل قلم و آگاه به مسائل بوده و  کاملا حرفه ای و دغدغه مند در پیگیری مشکلات طبقات فرودست جامعه و افراد جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی هستند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: هرموقع مشکلی پیش می آید، اصحاب رسانه استان البرز  معمولا بجای اینکه قلم بزنند اول میپرسند، از مسائل آگاه می شوند و بعد در مورد موضوعات صحبت کرده و خبر را منتشر می کنند که از این جهت سپاسگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش تنبلی چشم 124 هزار کودک توسط بهزیستی البرز

سنجش تنبلی چشم 124 هزار کودک توسط بهزیستی البرز