مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-12پزشكي

افزایش3برابری میزان بستری سرپایی در گلستان/برخورد جدی در عید قربان انجام شود


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان این که تعداد بیماران سرپایی در ماه پیک کرونا سه برابر شده است، گفت: باید دستورالعمل سخت تری در عید قربان اعمال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سراج الدین عارف نیا پیش از ظهر یک شنبه در جلسه استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهارکرد: روزی که پیک کرونا آغاز شد ارزیابی این بود که طی یک هفته میزان ترخیص و پذیرش یکی شود اما آمار بالا رفت و هنوز هم در بسیاری از بیمارستان ها این موازنه برقرار نشده است.

وی افزود: بیمارستان کلاله با تعداد حدود 50 بیمار به حالت پلاتو (یکنواخت) رسیده است.

عارف نیا با بیان اینکه در بیمارستان مینودشت روند بستری افزایشی است، تصریح کرد: بیمارستان مطهری و پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس هم ثبات داشته و بیمارستان شهدای این شهرستان هم تعداد بیماران از 32 نفر به 41 افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان طالقانی گنبدکاووس هم هشت الی 10 نفر بستری هستند، بیان کرد: بیمارستان حضرت معصومه آزادشهر به دلیل اعزام بیماران از گنبدکاووس سینوسی است.

عارف نیا با بیان اینکه بیمارستان علی آبادکتول هم حالت پلاتو دارد، گفت: بیمارستان پنج آذر گرگان در یک روز پیک زد اما روز بعد ترخیص داشتیم و هم اکنون با انتقال بار به بیمارستان صیاد شیرازی، 70 نفر بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش3برابری میزان بستری سرپایی در گلستان/برخورد جدی در عید قربان انجام شود

افزایش3برابری میزان بستری سرپایی در گلستان/برخورد جدی در عید قربان انجام شود