مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-12پزشكي

توزیع انسولین در همدان


مدیر نظارت بر دارو، فرآو رده های بیولوژیک و مواد مخدر دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از توزیع انسولین و حل مشکل بیماران دیابتی خبر داد.

- مرضیه مساعد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از رفع مشکل کمبود انسولین در استان خبر داد و اظهار کرد: این مشکل کشوری است اما تاحدود زیادی حل شده است.

وی با اشاره با اینکه بعد از ظهر روز گذشته انسولین در داروخانه های منتخب استان توزیع شده است گفت: بعد از این توزیع انسولین هایی هم وارد استان می شود و به مرور در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت.

مدیر نظارت بر دارو، فرآو رده های بیولوژیک و مواد مخدر دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه روند مانند هفته گذشته نیست که نسبت به نبود یک یا دو نوع انسولین به مشکل جدی برخوردیم خاطرنشان کرد: خوشبختانه مشکل حل شده اما نمی توان گفت که به وفور داروی انسولین وجود دارد اما طوری است که مشکل بیماران حل شود.

وی تاکید کرد: بیماران می توانند انسولین خود را برای روزهای آتی تهیه کنند تا این وضعیت مناسب شود.

مساعد در پاسخ با سوالی مبنی بر اینکه آیا در حال حاضر همه نوع انسولین در استان وجود دارد؟خاطرنشان کرد: اکثر داروها فراهم شده و در حالی که مقداری هم کمبود وجود دارد اما طوری است که پزشک می تواند جایگزین نوع دیگری از انسولین قلمی کند و نسبت به هفته قبل وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع انسولین در همدان

توزیع انسولین در همدان