مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-12سياسي

«بسته اقتصاد مردمی» در 5 محور در دستور کار مجلس است/ تحول اقتصادی به نفع مردم


مجلس یازدهم «بسته اقتصاد مردمی» را برای «تحول اقتصادی به نفع مردم» در پنج محور در دستورکار خود دارد.

- رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم بسته اقتصاد مردمی را برای تحول اقتصادی به نفع مردم در پنج محور در دستورکار خود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار ویدئو کنفرانسی نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری، گزارشی از رویکردها، برنامه ها و اقدامات مجلس ارائه کرد.

وی اعلام کرد: مجلس یازدهم برای رسیدن به هدف خود که حل مسائل اقتصادی ملی و محلی مردم است، ایجاد ساختارهای لازم و پیگیری اقتصاد مردمی را اولویت کاری خود قرار داده و برای رسیدن به این هدف، معتقد به نوسازی اقتصاد کشور با رویکرد جهادی و جهت گیری انقلابی است.

به همین دلیل، مجلس یازدهم با همفکری و همراهی همه نمایندگان بسته اقتصاد مردمی را برای تحول اقتصادی به نفع مردم در پنج محور در دستورکار خود دارد که ذیل هر محور مجموعه ای از طرح ها و اقداماتِ تقنینی و نظارتی تعریف می شود.

متن کامل سخنرانی رییس مجلس به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا عرض سلام دارم محضر مبارک حضرتعالی و بطور ویژه تشکر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بسته اقتصاد مردمی» در 5 محور در دستور کار مجلس است/ تحول اقتصادی به نفع مردم

«بسته اقتصاد مردمی» در 5 محور در دستور کار مجلس است/ تحول اقتصادی به نفع مردم