مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-12اقتصادي

حمایت جهاد دانشگاهی مازندران در توانمندسازی اقتصادی زنان


رییس جهاد دانشگاهی مازندران در دیدار با مدیر کل امور بانوان استانداری استان، حمایت این نهاد را در توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار اعلام کرد.

- ایسنا/مازندران رییس جهاد دانشگاهی مازندران در دیدار با مدیر کل امور بانوان استانداری استان، حمایت این نهاد را در توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار اعلام کرد.

محمد رضا شافعیان رییس جهاد دانشگاهی مازندران امروز 22 تیرماه با حضو در دفتر سمیه قاسمی طوسی مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رییس جهاد دانشگاهی مازندران حمایت این نهاد را در توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار اعلام و بر ضرورت توجه به این قشر از زنان به ویژه زنان بدسرپرست تاکید کرد.

شافعیان با اشاره به اینکه مردانی که به دلایل مختلف از جمله مالی در زندان به سر می برند همسران و فرزندان آن ها دچار چالش های جدی در جامعه خواهند شد، گفت: باید برنامه های هوشمندانه ای درباره به کارگیری آن ها داشت که این مهم در طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار به درستی دیده شده و جهاد دانشگاهی مازندران در این امر بازوی توانمندی برای استانداری مازندران و به ویژ مردم استان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت جهاد دانشگاهی مازندران در توانمندسازی اقتصادی زنان

حمایت جهاد دانشگاهی مازندران در توانمندسازی اقتصادی زنان