مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-12اجتماعي

چه کسانی می توانند فرزند خوانده داشته باشند؟


در حال حاضر بیش از 1100 نفر در البرز در انتظار فرزندخواندگی هستند و از ابتدای سال تاکنون هم 10 کودک به والدین دارای شرایط واگذار شده است.

- ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی البرز گفت: در حال حاضر بیش از 1100 نفر در البرز در انتظار فرزندخواندگی هستند و از ابتدای سال تاکنون هم 10 کودک به والدین دارای شرایط واگذار شده است.

اسدالله حیدری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تنها کودکانی برای فرزندخواندگی به متقاضیان واگذار می شوند که فاقد سرپرست و هویت باشند.

وی به شرایط واگذاری والدینی که تقاضای فرزندخواندگی دارند اشاره کرد و ادامه داد: اولویت با والدین ناباروری است که از سلامت جسمی و روحی برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: عدم محکومیت کیفری، تحصیلات موثر، تمکن مالی و درآمد مناسب، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بودن هم از دیگر شرایط لازم والدین است.

وی با اشاره به مدت زمان انتظار برای فرزندخواندگی توضیح داد: به دلیل مهاجرپذیری و شرایط خاصی که البرز دارد والدینی که تقاضای فرزندخواندگی دارند بین دو تا پنج سال باید در نوبت بررسی پرونده باقی بمانند.

حیدری با بیا اینکه والدین باید در ابتدا در سامانه فرزند خواندگی ثبت نام کنند، گفت: پس از اتمام ثبت نام و دریافت کد رهگیری باید در نوبت باقی بمانند تا از طرف بهزیستی با آنها تماس گرفته شود و در نهایت با تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی می توانند فرزند خوانده داشته باشند؟

چه کسانی می توانند فرزند خوانده داشته باشند؟