مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-12سياسي

تفاهم نامه همکاری بین حوزه هنری و تبلیغات اسلامی کردستان منعقد می شود


در راستای گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مشترک بین حوزه هنری و اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد انقلابی به منظور اجرای برنامه در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در نشست با رییس حوزه هنری که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نیازهای ضروری جامعه امروز بهره گیری از امر تبلیغ دینی است و برای همگانی کردن این مهم بایاد از تمامی ظرفیت ها استفاده برد.

حجت الاسلام احمد حاتمیان با اشاره به اینکه نوع و روش تبلیغ سنتی نمی تواند در تحقق اهداف تبلیغ دینی موثر باشد، افزود: با گسترش شیوه های نوین ارتباطی شیوه تبلیغ دینی نیز تغییر یافته و باید براساس اقتضائات و نیاز جامعه از شیوه های جدید در امر تبلیغ دینی بهره ببریم.

وی اعلام کرد: امروز ارتباط بین مردم با تغییرات و تحولاتی مهم همراه بوده و بر اساس این وضعیت نیاز است که در برنامه ریزی های مختلف از جمله امر تبلیغ دینی هم ما شاهد فعالیت ها و اقدامات بهتر و تغییراتی مبتنی بر نیاز مردم باشیم.

وی با بیان اینکه زبان هنر موجب ماندگاری و تاثیرگذاری بیشتر در امر تبلیغ خواهد شد، بیان کرد: برای تاثیرگذاری یک فعالیت از جمله امر تبلیغ، باید از زبان هنر استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری بین حوزه هنری و تبلیغات اسلامی کردستان منعقد می شود

تفاهم نامه همکاری بین حوزه هنری و تبلیغات اسلامی کردستان منعقد می شود