مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-12اجتماعي

بازدید رییس ایکوم از موزه تاریخ کانون پرورش فکری


رییس کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم) در نشست آموزش تاریخ به کودکان در موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر لزوم توجه به تاریخ برای حرکت روبه جلو تاکید کرد.

- رییس کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم) در نشست آموزش تاریخ به کودکان در موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر لزوم توجه به تاریخ برای حرکت روبه جلو تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد محیط طباطبایی در این نشست که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام موزه تاریخ کانون پخش شد، گفت: تاریخ به معنای تقویم و روزنگاری نیست بلکه تاریخ به معنای باستان شناسی و شناخت کهن است.

او افزود: در تمام ادوار معاصر در نظام های آموزشی مختلف جهان توجه اصلی معلمان به درس تاریخ بوده و دیدگاه افراد به تمامی جهان از نگاه مبتنی بر باورهای اجتماعی در گذشته بوده است.

محیط طباطبایی ادامه داد: سرگذشت تمام پدیده ها و موضوع هایی مانند بهداشت، آموزش، اقتصاد، صنعت، محیط زیست و… که انسان ها با آن سرو کار دارند تاریخ است و دانستن آن ها به ما کمک می کند در زندگی گام هایی رو به جلو برداریم.

رییس کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم) در ادامه با بیان مثالی به اهمیت دانستن تاریخ پرداخت و گفت: اگر بخواهیم از روی نهری عبور کنیم ابتدا چند گام به عقب می رویم، این عقب رفتن به ما انرژی و توان می دهد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس ایکوم از موزه تاریخ کانون پرورش فکری

بازدید رییس ایکوم از موزه تاریخ کانون پرورش فکری