مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 21:182020-07-11سياسي

خوزستان هنوز در پیک بیماری است


نماینده اهواز با بیان اینکه خوزستان هنوز از بحران یا پیک بیماری خارج نشده است، گفت: موضوع برگزاری اجتماعات تنها متوجه مسئولان بهداشتی نیست بلکه متوجه مسئولین انتظامی استان خوزستان هم است.

- ایسنا/خوزستان نماینده اهواز با بیان اینکه خوزستان هنوز از بحران یا پیک بیماری خارج نشده است، گفت: موضوع برگزاری اجتماعات تنها متوجه مسئولان بهداشتی نیست بلکه متوجه مسئولین انتظامی استان خوزستان هم است.

سیدکریم حسینی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت شیوع کروناویروس در خوزستان، اظهار کرد: یک هفته پیش شاهد اوج بیماری کرونا در خوزستان بودیم و پس از آن روند کاهشی شیوع را طی کردیم اما هنوز از بحران یا پیک بیماری خارج نشده ایم.

وی افزود: همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و خودداری از حضور در اجتماعات بسیار ضروری است زیرا هر جا آمار شیوع کرونا صعودی بوده، به دلیل برگزاری مراسم و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین عدم استفاده از ماسک بوده است.

موضوع برگزاری اجتماعات تنها متوجه مسئولان بهداشتی نیست بلکه متوجه مسئولین انتظامی استان خوزستان هم است.

حسینی با تاکید بر لزوم ادامه آموزش نکات بهداشتی، گفت: در این زمینه تذکرات ما به مسئولین سفت و سخت تر است و اقداماتی که باید در این شرایط انجام شوند را یادآور می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان هنوز در پیک بیماری است

خوزستان هنوز در پیک بیماری است