مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 19:002020-07-11فرهنگي

تسلیم کرونا نشویم / احتمال آنلاین شدن جشنواره تئاتر فجر


حسین مسافر آستانه هر چند به تازگی اجرای نمایشش را به دلیل بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا متوقف کرده است، می گوید: نباید اجازه بدهیم کرونا بر ما چیره شود.

-   این کارگردان تئاتر جزو اولین هنرمندانی بود که بعد از بازگشایی سالن های تئاتر، نمایش خود را روی صحنه برد.

نمایش برگشتن کار این هنرمند در تماشاخانه سرو روی صحنه می رفت و تنها پنج شش اجرای آن باقی مانده بود که آمار مبتلایان به کرونا بالا گرفت و گروه اجرایی و سالن تئاتر تصمیم گرفتند موقتا اجرای این اثر را متوقف کنند.

مسافر آستانه که چندی پیش حکم دبیری جشنواره تئاتر فجر را هم گرفته است، در گفت وگویی با ایسنا هم درباره نمایش خودش سخن گفت، هم از احتمال برگزاری آنلاین جشنواره تئاتر فجر صحبت کرد و از رایزنی هایی برای دریافت کمک از شهرداری برای تماشاخانه ایرانشهر نیز خبر داد.

او در ابتدا درباره توقف اجرای نمایش برگشتن توضیح داد: از آنجا که در چند روز اخیر شرایط مدام حادتر شده است، هم ما و هم سالن سرو بهتر دیدیم بدون هیچ منع قانونی، فعلا اجرای نمایش را متوقف کنیم تا ببینیم در چند روز آینده وضعیت چگونه خواهد شد.

این کارگردان اضافه کرد: به هر حال در این شرایط هم باید به فکر سلامتی گروه اجرایی باشیم و هم تماشاگران و هر چند تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت می کردیم و با اینکه تماش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیم کرونا نشویم / احتمال آنلاین شدن جشنواره تئاتر فجر

تسلیم کرونا نشویم / احتمال آنلاین شدن جشنواره تئاتر فجر