مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 17:452020-07-11سياسي

گزارش تازه سازمان هواپیمایی از هواپیمای اوکراینی


براساس تازه ترین گزارش پیشرفت تحقیقات بررسی سانحه هواپیمای اوکراینی توسط سازمان هواپیمایی کشوری که در سایت این سازمان قرار گرفته است، دلایل اینکه چرا PS752 توسط یکی از سامانه های دفاع هوایی به عنوان یک تهدید شناسایی و به سمت آن شلیک شده، - مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هجدهم دی ماه سال گذشته هواپیمای 752 اوکراین که فرودگاه امام خمینی(ره) را به مقصد کی یف ترک می کرد، به اشتباه هدف پدافند هوایی ایران قرار گرفت و همه خدمه و مسافران آن جان باختند.

سازمان هواپیمایی کشوری در تازه ترین گزارش رسمی خود از روند پیشرفت تحقیقات به مواردی اشاره کرده که سبب شده سامانه های دفاع هوایی، هواپیمای اوکراینی را به عنوان یک تهدید شناسایی و به سمت آن شلیک کنند.

در گزارش پیشرفت تحقیقات سانحه PS752 آمده است: الف- مواردی که باید در مطالعه گزارش به آن توجه داشت جزییات زیادی از سانحه پرواز 752 هواپیمایی اکراین اینترنشنال به دست آمده است که در دو گزارش مقدماتی سانحه ارائه شده و در گزارش رسمی بررسی سانحه با دقت و جزییات بیشتر تشریح خواهد شد.

با کنار گذاشتن کلی گویی ها و برخی اطلاعات و سوابق خنثی یا کمتر مهم، تمرکز این گزارش بر بیان رویدادهای مهمی است که تاکنون به دست آورده ایم و بیان خواهد داشت چه اتفاقاتی رخ داده که پرواز PS752 توسط یکی از سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش تازه سازمان هواپیمایی از هواپیمای اوکراینی

گزارش تازه سازمان هواپیمایی از هواپیمای اوکراینی