مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 16:252020-07-11دانش

وزیر بهداشت: شرایط مناسب برای برگزاری کنکور را در اولین فرصت اعلام خواهیم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ دکتر سعید نمکی در گفت وگوی زنده اینستاگرامی درباره برگزاری آزمون های سراسری گفت: یکی از نگرانی هایی که به من منتقل شده بود احتمال آلودگی عزیزان ما در برگزاری کنکورهاست؛ - وزیر بهداشت با بیان این که تلاش می کنیم ایمن ترین شرایط را فراهم آوریم، گفت: در اولین فرصت مناسب به خانواده ها اعلام خواهیم کرد که چه شرایطی را مناسب برگزاری کنکور می دانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ دکتر سعید نمکی در گفت وگوی زنده اینستاگرامی درباره برگزاری آزمون های سراسری گفت: یکی از نگرانی هایی که به من منتقل شده بود احتمال آلودگی عزیزان ما در برگزاری کنکورهاست؛ امروز از معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان سنجش دعوت کردیم و جلسه ای طولانی برگزار شد.

یکی از صحبت ها در مورد کنکور دکترا بود که گفتند طراحان سوال در قرنطینه هستند و برای دانشجویان داوطلب کنکور دکترا زمان برای تصمیم گیری کوتاه است و احتمال از دست رفتن زمان و هزینه وجود دارد.

وی افزود: توصیه کردم نشستی برگزار و به ما اعلام شود با چه مکانیزمی می توان هم به دانشجویان و هم به خانواده های آن ها اطمینان بدهیم که کمترین آسیب را خواهند دید و هم از برگزاری این رقابت کشوری محروم نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: شرایط مناسب برای برگزاری کنکور را در اولین فرصت اعلام خواهیم کرد

وزیر بهداشت: شرایط مناسب برای برگزاری کنکور را در اولین فرصت اعلام خواهیم کرد