مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 16:102020-07-11سياسي

جزییات جدید سانحه هواپیمای اکراینی اعلام شد/ خطای انسانی در شلیک موشک مشهود است


سازمان هواپیمایی کشوری آخرین جزییات گزارش سانحه سقوط هواپیمای اکراینی در 18 دی ماه 98 و جانباختن 176 سرنشین آن را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سازمان هواپیمایی کشوری دقایقی قبل گزارش پیشرفت تحقیقات بررسی سانحه هواپیمای اوکراینی را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، یادی از سانحه پرواز 752 هواپیمایی اکراین- اینترنشنال بدست آمده که در آن اتفاقات رخ داده در پرواز مذکور توسط یکی از سامانه های دفاع هوایی به عنوان یک تهدید شناسایی شد و به آن شلیک شده است.

در این گزارش همچنین هدف از بررسی سانحه را شناختن ریشه های این اتفاق و جلوگیری از وقوع مجدد آن اعلام شده و در این بررسی، تحقیقات برای شناسایی مقصر، سرزنش عوامل آن و یا احقاق حقوق از دست رفته انجام نمی شود.

در گزارش سازمان هواپیمایی کشوری آمده است که بررسی جزییات سانحه ممکن است برای بازماندگان دلخراش و ناراحت کننده باشد اما باید توجه داشت که بیان هر نوع سانحه ای به معنی طبیعی و ناگزیر جلوه دادن آن نیست و قرار نیست عواطف بازماندگان در این گزارش مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

ما به احساسات بازماندگان این سانحه احترام می گذاریم.

متن کامل جزییات سانحه در گزارش سازمان هواپیمایی کشوری به شرح زیر است: 1- حدود ساعت 4 بامداد چهارشنبه 18 دی 98 پدافند هوایی نظامی به بخش غیرنظامی مرکز کنترل فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید سانحه هواپیمای اکراینی اعلام شد/ خطای انسانی در شلیک موشک مشهود است

جزییات جدید سانحه هواپیمای اکراینی اعلام شد/ خطای انسانی در شلیک موشک مشهود است