مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 15:202020-07-11سياسي

فروشگاه دائمی برای عرضه محصولات عفاف و حجاب در سطح پردیس وجود ندارد


فرمانده سپاه شهرستان پردیس با بیان اینکه در موضوع عفاف و حجاب اقدامات بنیادی ماندگاری در شهرستان در دست تهیه و اجرا است، گفت: متأسفانه فروشگاه دائمی برای عرضه محصولات عفاف و حجاب در سطح شهرستان پردیس نداریم اما درحال تجهیز کارگاهی برای ساخت پوشاک و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، حامد حمزه خانی فرمانده سپاه ناحیه علی ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس بعدازظهر امروز طی نشستی خبری که در محل ستاد فرماندهی سپاه شهرستان برگزار شد با تبریک هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: جامعه بشریت به این نتیجه رسیده که مسیر تعالی بازگشت به خانواده خواهد بود که رکن اصلی آن مادر است.

وی ادامه داد: تمام ادیان و مکاتب اصیل بشری مهم ترین توصیه خود را معطوف به مادر دانسته و مادران را مانند مرواریدی می دانند و نگهدارنده این مروارید حجاب است تا مصون از خطرات باشد.

فرمانده سپاه ناحیه علی ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس افزود: جامعه غربی بی بندباری را تجربه و رواج دادند و حجاب را کمرنگ و کنار گذشتند و این گونه بنیاد خانواده های آن ها آسیب دیده و از هم گسستگی جامعه را در این جامعه ها شاهد بودیم.

حمزه خانی اضافه کرد: امروزه شاهد پیر شدن نسل در کشورهای غربی هستیم و افزایش خشونت، ترویج برهنگی و فساد، همجنسگرایی و سایر موارد در پی افزایش بی بندوباری به وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه دائمی برای عرضه محصولات عفاف و حجاب در سطح پردیس وجود ندارد

فروشگاه دائمی برای عرضه محصولات عفاف و حجاب در سطح پردیس وجود ندارد