مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 13:502020-07-11اقتصادي

70 درصد خطوط واحدهای تولیدی گلستان نیازمند به روزرسانی است


60 الی 70 درصد خطوط تولید کارخانجات گلستان نیازمند بازنگری مجدد و یا اصلاح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مختار مهاجر عصر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گلستان اظهار کرد: 603 واحد تولیدی صنایع تبدیلی در استان داریم که چهار میلیون و 800 هزار تن ظرفیت تولید دارند.

وی افزود: در 15 محصول رتبه اول تا پنجم را در کشور دارا بوده بنابراین نیازمند ایجاد و به روز کردن صنایع تبدیلی در این بخش ها هستیم.

مهاجر تصریح کرد: ظرفیت تولید دانه های روغنی استان (کلزا، سویا و آفتابگردان) 203 هزار تن بوده (بدون پنبه) که ظرفیت کارخانجات ما 500 هزار تن در روغن کشی است.

وی بیان کرد: ظرفیت تولید شیر استان حدود 900 الی هزار و 50 تن در روز است ولی صنایع تبدیلی این بخش در مجموع دو هزار و 700 تن است.

رییس جهاد کشاورزی گلستان اضافه کرد: 600 هزار تن محصول باغی داریم ولی ظرفیت کنسانتره و آبمیوه گیری ما 250 هزار تن است مهاجر گفت: در گوجه فرنگی 900 هزار تن در سال ظرفیت تولید رب گوجه فرنگی داشته اما خط های تولیدی تک محصولی بوده و تناسبی هم با میزان تولید ندارد.

رییس جهاد کشاورزی گلستان با تأکید بر به روزکردن و دانش بنیان کردن خطوط تولید، ادامه داد: در پنج رسته ضروری است که این خطوط را به روزرسانی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد خطوط واحدهای تولیدی گلستان نیازمند به روزرسانی است

70 درصد خطوط واحدهای تولیدی گلستان نیازمند به روزرسانی است