مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 13:352020-07-11پزشكي

طی روز گذشته 8 نفر بر اثر کرونا در فارس فوت کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در استودیو سلامت دانشگاه و اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در استان، - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به مرگ هشت نفر از هموطنان استان فارس در اثر ابتلا به کرونا طی روز گذشته، مجموع آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری را 245 نفر اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در استودیو سلامت دانشگاه و اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در استان، افزود: از ابتدای شیوع کروناویروس در استان تاکنون، 179 هزار نمونه آزمایش در آزمایشگاه های تشخیصی مولکولی استان بررسی شده که از این تعداد 21 هزار و 760 مورد مثبت بوده است.

اکبری تصریح کرد: با افزایش مراقبت های درمانی در مراکز درمانی استان، تاکنون 19هزار و 859 بیمار از بیمارستان های استان ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز آمار موارد مشکوک و علامت دار که هم اکنون در مراکز درمانی استان بستری هستند را 683 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 86 نفر به علت وخامت شرایط جسمی، در بخش های مراقبت ویژه بستری شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی روز گذشته 8 نفر بر اثر کرونا در فارس فوت کردند

طی روز گذشته 8 نفر بر اثر کرونا در فارس فوت کردند